those bloody chinese

Technical / Computer related discussion board.

Moderator: Moderators

(weedguru)scarf
Ganja God
Ganja God
Posts: 5763
Joined: Tue Oct 11, 2005 12:50 pm
Contact:

Re: those bloody chinese

Post by (weedguru)scarf » Sun Oct 24, 2010 1:54 am

israel couldnt fuck with the chinese... nobody can...
except maybe India if they got their shit together...

lucky im honorary chinese
woah

User avatar
wgToonces
Sir Toke-a-lot
Sir Toke-a-lot
Posts: 2783
Joined: Wed May 04, 2005 8:57 am
Location: Glasgow, Scotland
Contact:

Re: those bloody chinese

Post by wgToonces » Sun Oct 24, 2010 3:19 am

Hmm..I dunno man...Don't know enough about the situation to comment but just passing on something I heard/seen.
:scratchs:

User avatar
Weedguru Higher
Tetrahydrocannabinologist
Tetrahydrocannabinologist
Posts: 14620
Joined: Sun Mar 30, 2003 1:31 pm
Location: Canada
Contact:

Re: those bloody chinese

Post by Weedguru Higher » Fri Oct 29, 2010 8:31 pm

Betcha all these damn alphabetical spam bots are from China...
Image

User avatar
Weedguru_RyaNayR
The Duke of Dope
The Duke of Dope
Posts: 1664
Joined: Thu Oct 20, 2005 9:11 pm
Location: The Sky
Contact:

Re: those bloody chinese

Post by Weedguru_RyaNayR » Sat Oct 30, 2010 12:57 am

yeah, actually i've traced the ip's of some spammers before and most came from like, china, russia, _stan countries, and like, shit liek that.

User avatar
JokersAce
The Duke of Dope
The Duke of Dope
Posts: 1388
Joined: Tue May 29, 2007 5:00 am
Contact:

Re: those bloody chinese

Post by JokersAce » Sat Oct 30, 2010 3:04 am

America is the power behind Israel, otherwise they would have been destroyed long ago. Israel can't be a superpower, it's too small and does not have the resources. Unless of course they end up conquering the entire middle east and committing their own holocaust against the Arabs while simultaneously inventing some technology to turn mass areas of deserts into arable land.... but that is, well, unlikely.
When the going gets weird, the werid turn pro.
HOW CAN SO MANY YEARS COME TO PASS WITHOUT ANYONE TELLING ME I SPELLED WEIRD WRONG?

User avatar
andriaSRH
s†☼nër bi†ch
s†☼nër bi†ch
Posts: 6300
Joined: Sun Jun 11, 2006 11:43 am
Location: welcome to the midwest
Contact:

Re: those bloody chinese

Post by andriaSRH » Sat Oct 30, 2010 3:06 am

Weedguru_RyaNayR wrote:yeah, actually i've traced the ip's of some spammers before and most came from like, china, russia, _stan countries, and like, shit liek that.
Are you for real? :lol:

User avatar
Weedguru_RyaNayR
The Duke of Dope
The Duke of Dope
Posts: 1664
Joined: Thu Oct 20, 2005 9:11 pm
Location: The Sky
Contact:

Re: those bloody chinese

Post by Weedguru_RyaNayR » Thu Nov 04, 2010 7:09 am

yeah, forrealz.

there used to be a MOD on the phpbb Admin control panel that would let you see all the info about a particular user's IP, including country of origin, isp, addresses of various shit, and some other things, and you can also use the ip to geolocate anybody, sometimes down to the particular building they're in.

btw, nice trippy smiley thingy (Y)

User avatar
SpRi7e
Ganja God
Ganja God
Posts: 5208
Joined: Sun Sep 17, 2006 5:48 am
Contact:

Re: those bloody chinese

Post by SpRi7e » Thu Nov 04, 2010 4:30 pm

are they actually located there or is that where they got their IP traced back to. Lots of things like this actually have a 'fake IP' where it makes it sends all their info to a server in some random ass place and then it gets sent out from there, ultimately to completely avoid being found out or permanently banned
Peace Not Greed.

User avatar
andriaSRH
s†☼nër bi†ch
s†☼nër bi†ch
Posts: 6300
Joined: Sun Jun 11, 2006 11:43 am
Location: welcome to the midwest
Contact:

Re: those bloody chinese

Post by andriaSRH » Thu Nov 04, 2010 6:43 pm

Weedguru_RyaNayR wrote:yeah, forrealz.

there used to be a MOD on the phpbb Admin control panel that would let you see all the info about a particular user's IP, including country of origin, isp, addresses of various shit, and some other things, and you can also use the ip to geolocate anybody, sometimes down to the particular building they're in.

btw, nice trippy smiley thingy (Y)
That's crazy...I'm telling you man..no one is gonna believe me until it's too late..The Chinese are slowly but surely taking over our minds over the internet. Someone said in a thread somewhere..that virtual reality is becoming true reality. Well maybe they are making it so our reality is the reality they want us to see..

We are the resistance.

and thanks. :lol:

User avatar
Weedguru_RyaNayR
The Duke of Dope
The Duke of Dope
Posts: 1664
Joined: Thu Oct 20, 2005 9:11 pm
Location: The Sky
Contact:

Re: those bloody chinese

Post by Weedguru_RyaNayR » Fri Nov 05, 2010 10:01 pm

we are always the Resistance. all throughout history we have been. anywhere where there was any kind of resistance or uprising or revolution, it was us, and we have been there.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users